وبلاگ

مقالات

معرفی برند پارت الکتریک

برند پارت الکتریک

آشنایی با برند پارت الکتریک ؛ دارنده‌ی کامل‌ترین طیف محصولات الکتریکی در سایت فرنام الکتریک به تحلیل آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی برند پارت الکتریک

شرکت پارت الکتریک یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای صنعت الکتریکی ایران است. این مجموعه در سال 1364 و باهدف تولید محصولات الکتریکی تأسیس شده است. امروزه شرکت پارت در زمینی به مساحت بیش از 10000 مترمربع و با حضور صدها نفر پرسنل فعالیت می‌کند. باتوجه‌به مواردی مانند همکاری با نیروهای مجرب، ایجاد آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد، بهره‌گیری از روش‌های نوین تولید و تأکید بر کیفیت و دوام پارت الکتریک توانسته است، به‌عنوان یک برند ملی شناخته شود.

پارت هرگز کیفیت را فدای منافع زودگذر نکرده است و تمامی محصولاتش با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌شوند. همچنین این شرکت به دلیل تولید محصولات عالی و استاندارد، همگام با آخرین تکنولوژی‌های جهانی، موفق به دریافت گواهی کیفیت اروپا (CE) و لوح طلائی بهترین واحد کیفی در سال‌های متمادی 1391 و 1392 شده است.

باتوجه‌به توزیع محصولات پارت در داخل و خارج از کشور، تولیدات این مجموعه از استاندارد و کیفیت بالایی در زمینه طراحی و کارایی دارند. طی 34 سال گذشته، بیش از 50 میلیون کالا این مجموعه تولید کرده است که در ایران و خاورمیانه مورداستفاده قرار گرفته‌اند. امروزه این شرکت بیش از 150 نوع محصول خانگی و صنعتی به بازار عرضه می‌کند.

موفقیت‌های پارت الکتریک

برند پارت الکتریک لوح طلایی بهترین واحد کیفی در سال‌های ۹۱ و ۹۲ و به عنوان برترین تولید‌کننده در ایران تندیس طلایی واحد نمونه کیفی در سال ۹۸ را دریافت نمود.

موقعیت ملی
در طول ربع قرن شرکت پارت الکتریک با تأکید بر دوام و کیفیت محصولات به عنوان یک برند ملی شناخته شده و وظیفه‌ی تنظیم بازار و مقاومت در برابر حضور رقبای خارجی در بازار ملی را نیز بر عهده داشته است.

موقعیت جهانی
این برند با صادر کردن انواع محصولات خود به کشور‌های خاورمیانه از مطرح‌ترین شرکت‌های خاورمیانه در زمینه‌ی تولید محصولات الکتریکی است و امروز کالا‌های آن در سراسر کشور ایران و خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مشتریان

این برند با تنوع محصولات باعث ایجاد فضایی خاص جهت رفاه، آرامش و انتخاب حرفه‌ای مشتریان خود شده است.
گارانتی، ضمانت، زیبایی، گستردگی، تنوع محصولات، برخورد مناسب با مشتری و پشتیبانی حرفه‌ای، خرید قطعات الکتریکی از پارت الکتریک را به یک تجربه‌ی لذت بخش تبدیل کرده است.
به علاوه جلب اعتماد مشتریان با گارانتی و ضمانت پارت الکتریک همراه با کیفیت و دوام محصولات، خریداران را به مشتریان و بازاریابان دائم پارت الکتریک تبدیل کرده است.
به همین دلیل است که این شرکت از مطرح‌ترین شرکت‌های خاورمیانه در حوزه‌ی تولید محصولات الکتریکی می‌باشد.

معرفی شرکت پارت الکتریک

محصولات پارت الکتریک و کیفیت بالای آن ها

این شرکت تاکنون توانسته است بیش از 520 قلم محصولات الکتریکی تک فاز و سه فاز را طراحی نموده و برای کاربران تولید نماید. از جمله محصولات برند پارت الکتریک می توان به کلید و پریزهای توکار ، ترمینال های ریلی صنعتی ، دوشاخه و پریزهای سیار ، سوکت های صنعتی ، محافظ ولتاژ و نوسان ، چند راهی برق و رابط برق ، هواکش خانگی و سرپیچ لامپ اشاره نمود. تمامی این محصولات کیفیت و قابلیت های خاص خود را دارند. این محصولات با به ارمغان آوردن کیفیت وعملکرد عالی می توانند به شما کمک های شایانی نمایند.

کلید و پریزهایی که توسط برند پارت الکتریک تولید می شوند انواع مختلف و متنوعی داشته و قاب هایی که برای این دسته از محصولات در نظر گرفته می شوند دارای طراحی های بسیار زیبا و چشمگیری می باشند. این تنوع به مشتریان این امکان را می دهد تا براساس دکوراسیون منزل خود محصولات مورد نیاز خود را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. شرکت partelectric توانسته در حوزه ی تولید کلید و پریزهای با کیفیت بزرگترین تولید کننده در سطح کشور و خاورمیانه به شما رود. دراین شرکت امکان سفارش انواع مختلف قاب ها با طرح ها و  رنگ های متنوع و بی نظیر وجود دارد و شما می توانید از خدمات ارزنده ای که این برند برای شما فراهم می نماید نهایت لذت را ببرید.

در زمینه ی تولید ترمینال ریلی توسط برند پارت الکتریک باید گفت این برند مطرح این دسته از محصولات خود را به دو صورت درپوش دار و بدون درپوش تولید نموده و به بازار روانه می کند. ترمینال های ریلی بدون درپوش دارای تنوع بسیاری بالایی می باشند و شما می توانید این ترمینال ها را با توان های مختلفی همچون 10 آمپر ، 16 آمپر و… تهیه نموده و مورد استفاده قراردهید. کیفیت بالای این ترمینال های تولید شده توسط برند partelectric می تواند اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان آورد.

محصولات برتر برند پارت الکتریک

از محبوب‌ترین محصولات پارت الکتریک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انواع رک
  • ترمینال ریلی.
  • انواع هواکش.
  • سوکت صنعتی.
  • سرپیچ سرامیکی.
  • سه راهی صنعتی.
  • محافظ برق و ولتاژ.
  • رابط و چند راهی خانگی.
  • کلید و پریز خانگی و صنعتی.

دو شاخه و پریز سیار برند پارت الکتریک

همانگونه که بیان شد شرکت پارت الکتریک در زمینه ی تولید دوشاخه و پریز نیز فعالیت داشته و تونسته است محبوبیت بسیاری در این حوزه کسب نماید. این دسته ازمحصولات این شرکت تنوع بسیار بالای داشته و شما با تهیه ی آن ها می توانید کیفیت بالایی را به خود هدیه نمایید. از جمله دو شاخه ها و پریزهای سیار پارت الکتریک می توان به پریز سیارمادگی ، پریز سیار کرال ، دوشاخه مدل 972 و دو شاخه مدل 973 اشاره نمود که هر کدام کیفیت و کارایی فوق العاده ای دارند.

سوکت صنعتی پارت الکتریک 

دسته ی دیگر محصولات برند پارت الکتریک سوکت صنعتی می باشد که کاربردهای بسیاری در    زمینه ی الکتریک برای شما به همراه دارد. این شرکت برای این دسته از محصولات تولیدی خود طراحی های خاصی در نظر گرفته که کاملا کاربرپسند می باشند. این برند توانسته است    مدل های متنوعی از سوکت های ثابت و سیار را تولید نموده و به بازار عرضه نماید. محصولات تولیدی پارت الکتریک با کیفیت بالای خود توانسته اند به طورچشمگیری توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این برند می تواند کیفیت بالای محصولات خود را تضمین نموده و آرامش خاطر را برای شما به ارمغان آورد.

برند پارت الکتریک

ویژگی های بارز دیگر محصولات پارت الکتریک

محافظ های ولتاژی که توسط برند پارت الکتریک تولید می شوند به صورت دیجیتال بوده و قابلیت های بسیاری برای شما به همراه دارند. این محافظ ها مدل های بسیار متنوعی داشته و شما می توانید هر کدام از آن ها را براساس وسایل خود تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. partelectric در حوزه ی تولید چند راهی ها و رابط های برق نیز بسیار خوب درخشیده است و این دسته از محصولات این برند با تنوع بالا و کیفیت عالی حرف اول را درسطح کشورمی زنند.

شما می توانید با تهیه ی هواکش های پارت الکتریک به تهویه ی هوای محیط خود کمک های بسیاری نمایید. این سری از محصولات partelectric نیز کیفیت بالایی داشته و درمدل های مختلفی تولید می گردند. تمامی این مدل ها ویژگی های خاص خود را دارند و شما می توانید آن ها در سایزهای مختلفی تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. به طوکلی کیفیت بالای محصولات پارت الکتریک می تواند آرامش را در طول استفاده برای شما به همراه داشته باشد.

گارانتی و ضمانت برند پارت الکتریک 

برند پارت الکتریک از طریق ضمانت نامه و خدمات پس از فروش محصولات خود را تضمین کرده است.
هر یک از محصولات این برند دوره زمانی معینی را برای گارانتی به عنوان تعهد پارت الکتریک بر کارکرد درست کالا و تضمینی برای مونتاژ، مکانیزم قطعات و طراحی آن دارا می‌باشد که مدت زمان این دوره بر روی جعبه‌ی کالا و کارت گارانتی آن یادداشت شده است. در صورت بروز مشکل مشتریان می‌توانند با در دست داشتن این کارت گارانتی درون محصول، نوسان برق خود و محافظ ولتاژی که به دلیل نوسان شدید ولتاژ از مدار خارج شده است به فروشگاه لوازم الکتریکی نزدیک محل سکونت خود که نمایندگی برند پارت الکتریک را دارا می‌باشد مراجعه کرده و یک عدد محافظ نو تحویل بگیرند.

 

سبد خرید
سایدبار